a song that no one sings

Po pierwsze chciałam Was bardzo zaprosić na mój funpage na Facebook'u :) W końcu i ja się zdecydowałam na jego założenie :)

Po drugie chciałabym Wam dzisiaj zareklamować sklep internetowy z którym mam przyjemność aktualnie współpracować :) A mianowicie jest to  Soie.pl . Zasługuje on na uwagę ponieważ można znaleźć w nim wiele rzeczy robionych ręcznie a także rzeczy w stylu retro. Mnie osobiście najbardziej przypadły do gustu grunge'owe czapki, na które ostatnimi czasy nieustannie poluję :)

Jedną z czapek, którą otrzymałam właśnie od Soie.pl przedstawiam Wam w mojej dzisiejszej stylizacji. Połączyłam białą koszulę, jeansową kamizelkę, czarne spodenki oraz różową czapę. Do tego koturny w panterkę i czarna torebka. Zobaczcie efekt :)





















kamizelka - sh
koszula - Cubus
spodenki - sh
okulary - Cubus
torebka - sh

0 comments:

Post a Comment