Konkurs Szafa-shion z Modnapolka.pl

Emocje opadły, więc można podzielić się swoimi przeżyciami :) A mianowicie w sobotę, 27 sierpnia uczestniczyłam w konkursie Szafa-shion zorganizowanym przez portal Modna Polka . Konkurs odbył się we Wrocławskim clubie Loft. Podzielony był na dwie części. Pierwszy etap to zaprezentowanie się w wybranym przez siebie stroju inspirowanym dowolną ikoną mody. Uznałam, że Rihanna będzie odpowiednia :) Drugi etap był już bardziej złożony, gdyż można było zaprezentować siebie w inspiracji Retro Fiction lub Fashion Game. Długo myślałam na co mam się zdecydować, ale temat Fashion Game bardziej do mnie przemawiał. Zaprezentowałam jeden ze strojów, który już wcześniej pojawił się na moim blogu.
Kolejnym etapem wieczora były obrady jury i ogłoszenie wyników. Jakże wielkie było moje zaskoczenie kiedy usłyszałam, że moje stylizacje zajęły 3 miejsce! Na prawdę nie spodziewałam się takiego wyniku, gdyż dziewczyny które brały udział ze mną w konkursie dużo dłużej prowadziły blogi oraz były bardziej doświadczone, a jak wiadomo ja dopiero zaczynam. Tym bardziej właśnie cieszy mnie ten wielki sukces. Otrzymałam dyplom wraz z nagrodą, którą jest kurs makijażu ABC w Szkole Marzeny Daleckiej we Wrocławiu oraz profesjonalną sesję fotograficzną.

Pod spodem prezentuje kilka fotek z konkursu, które przesłała mi Caroline-Daily . Bardzo Ci za nie dziękuję :) Na razie niestety tylko tyle udało mi się zdobyć, ale kiedy będą dostępne kolejne to na pewno je tu zamieszczę.

Chciałam również podziękować wszystkim dziewczyną, które ze mną występowały za świetną zabawę :)




 





0 comments:

Post a Comment